loading...
حلقه صالحین شهيد بلاغت نيا
آخرین ارسال های انجمن
ع.ق بازدید : 186 1391/06/08 نظرات (0)

احاديثي از امام محمد مهدي قائم(عج)

امام زمان (عج):

چیزی از اخبار شما از ما پنهان نیست .

امام زمان (عج):

من یادگار خدا در زمین و انتقام گیرنده ی از دشمنان اویم

امام زمان (عج):

من آخرین وصی هستم و خداوند به واسط من بلا را از پیروان و شیعیان من دور می دارد .

امام زمان (عج):

من مایه ی امان اهل زمین ام ، چنان که ستارگان مایه ی امان اهل آسمان اند .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
**بسم الله الرحمن الرحيم** شرح جلسات حلقه و فعاليت های حلقه صالحین شهید بلاغت نیا زیر نظر پایگاه اما سجاد(ع) براي اطلاع رساني به دوستان عزيز و اعظاء حلقه در اين وبلاگ قرار داده مي شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 355
  • بازدید سال : 6,031
  • بازدید کلی : 98,913
  • کدهای اختصاصی